1 2 3 4 ...40 död

Igår hade jag en jätte bra morgon, åkte tidigt för att överraska Markus<3 han blev jätte glad!. Sen var jag tvungen att gå och klippa mig. Förstår inte riktigt att de kan ta 50 späännn för att tvätta och styla om jag hade sätt prislistan innan allt var färdigt hade jag tackat nej men får la tänka på det nästa gång, fast det blev bra ändå.  Sen var det ner i tvättstugan (haha har bara tvättat 2 gånger själv hela mitt liv så kan fortfarande inte de bara klicka lite här och där) sen kom mamma hem tidigare och färgade mitt hår. Blev väldigt nöjd med allt. Sen så bakade jag och syrran en cheesecake med annaans den blev förvårnadsvärt god! Var på gymmet lite och körde där min babe kom och överraska mig hihi! Aja detta var vad som hände igår.

 

Åter till idag, har sovit lite för länge så är lite trötter men det går la snart över. 

Visste du att var 40e sekund så tar någon självmord! Det är ju katastrofalt! Man borde tänka på de vänner och familj man har att man inte tar de förgivet och att man påminner dem om hur mycket det betyder så att inget ont händer. Så här är en liten hälsning till mina ni betyder, ni är värda livet för vad som än händer älskar jag er!

Sitter och funderar på om man ska dra ner till gymmet för att lyfta lite de jobbiga är bara att behöva åka buss ner dit mah så tråkigt men får se om jag går dit, borde eftersom jag har 2 gånger kvar denna vecka att gymma.

Så underbart väder det är ute inte ofta man ser det nuförtiden. Nej nu kommer jag inte på något mer.

 

I tell you, you are my hero because you saved me from myself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0