Destination Southampton

Nu är jag här, resan var lång fick jätte ont i mage, grät som bara den vid flygplatesen hela vägen nästan till england. Fick vänta på bussen i 3 timmar gick vilse i heathrow men där hittade jag sådan häringa godingar .

Bussresan var jobbig, när jag väl kom fram står man där helt förvirrad över vart man ska ta vägen så pekar några tjejer åt ett håll dit går jag och försöker få tag på en taxi men nej får ta jälva bussen med 36kg bagage, inte så jävla lätt

!

När väl bussen kommer får jag inte gå på pga av att de redan är full så får vänta ännu mera. Sen får man betala 20 kr för att åka typ 5 min, men men. Kommer till wessex lane där jag går in i fel reception fast där träffar jag en kille som hjälper mig att hitta rätt och till mitt rum, jätte snäll hjälpte mig att bära upp min tunga 26 kg väska till högsta våningen hade ALDRIG klarat de själv utan hiss! Kommer till mitt rum ja du ser lite roligt ut  typ 4 x 3 m , steeen hård! säng me(nar jag verkligen sten hård fattar inte hur man ska klara av att sova där i 1 år. Och så fucka mitt fönster i rummet (vilket blev fixat senare när jag inte var hemma!) och översvämning i min toalett så jag får  använda en av mina egna handukar för att torka upp. Tänker inte använda den igen! usch!. Min grannar var jätte snälla alla hälsa på mig direkt, Natalie (eng), Hannah (eng) , Ash ( eng) , Jack (kina) sedan kom den sista men han här inte hälsat än!
GJorde mig iordning tog en kall dusch eftersom jag inte visste hur duschen fungerade, åt lite soppa sedan följde alla med mig ner till ASAD eller nått typ som maxi för att handla lite, hade skrivit en lista : kastruller, stekpanna .... och MAT haha inte lätt och veta vad jag menar då så börjar plocka och då får vi reda på att de stänger om 5 min så bara plocka på mig de nödvändigaste. Värsta långa sega köerna där usch, åkte tillbaka åt mackor (igen) inte gott alltså. FIck ont i magen igen måste vara resan eller maten. 
Har pratat lite med min älsling saknar honom såå förstår int ehur detta ska gå igentligen <3. Min rumiis gick ut för att festa men jag orkar inte känns som jag sitter fortfarande på planet lite bättre nu men är för tröött ska försöka sova tidigt och se vad som händer imorgon måste iaf handla lite mera. 
Staden verkar mysig rikgit engelsk med små hus och små gator. FÅr la se om man trivs. Mycket liv här på campus iaf och internet är cp!


SKolan som tur börjar på tors så hinner fixa ordning allt och så.

där har ni lite uppdate får veta mera senar orkar inte nu

 

Its terrible how much  I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0