Cheers what's with that?

Idag var jag och shoppade en massa, typ pärmar, ugnsplåt, luktljus, mobilkontantkort  etc. Wow skiiit mycket affärer där värsta bästa shopping man kan göra. Gjorde pizza i ugnen idag fast brände den eftersom jag inte visst hur ugnen fungerarde så råka sätta på båda samtidigt(vi har två in över o en under).

Här är lite pix

Har dekorerat mitt rum lite Min säng och mina fina vägg

Har dekorerat mitt rum lite Mitt rum

Mitt skrivbord

Min utsikt

Vårat kylskåp

Vårat kök

Vårat bord

Våran korridor

Min fina lapp

Mina roomizar Hannah, Ash

Mina roomizar (förutom han i rött och tjejen) Jack, Jamie, Mayo, Daniella, Ash

Mina roomizar Jack, Nathalie, Fran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0