Försvinn

Jao, tisdag idag. Dagen börja med en lång promenad med familjen sen när jag skulle iväg förbi Jennie för att hämta min fmsändare så ringer mamma och säger att markus är hos oss :). Blev glad så jag nästan sprang hem. VI drog ner till knalle för att han skulle fråga efter praktikplats sen iväg hem till honom för att slappa och sedan gymma lite. Måste säga att de har varit underbart väder idag och igår, har passat på att sola lite! Nu är jag hemma lite trött i kroppen efter gymmet, sitter och väntar på att idol ska börja  annars har jag inget för mig, funderar kanske på att skriva lite om jag har inspriation.

Nej inte mycket att berätta förutom att min vackohjärna håller på att återkomma vilket inte är bra, konstiga tankar och humörsvängningar. Nej tack! Bort bort och bort!!!

Orkar inte skriva mera här har inget att säga.

 

Evil thoughts go away, please I'm begging you. Don't touch me anymore, I use to be in a darker place then i found happiness and thanks I like to stay there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0