I am who I am and who I want to be

Fick en spurta idag mot menagatis eller nått sådant pga av att jag inte hade fått de.
Alla måste tycka jag är en tråkmåns som inte följer med ut på freshersweek (alla som börjar uni massor av olika fester och aktiviteter som försegår). Men jag känner bara inte för att festa nej det är tråkigt plus att jag ska börja skolan imorgon vill vara utvilad och pigg och glad för min introduktion! Mina roomizar är ute på fest nu Oceania något stooort ställe, man hör typ konstant musik här! Lite mysigt men jobbigt på samma gång. Nej ska prata med M och kanske se klart filmen som jag börja på igår He's just not that into you.


Fuck you, I do want I want to


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0