Life won't wait for me

Sitter här framför datorn. Var och gymmade i 1,5 timma idag tyckte jag va väldigt duktig fast sedan fick jag mani och gick köpte godis på videomix eller hemmakvälls om de nu heter men jag tycker inte om det.

Nej nu sitter jag här och käkar lite godis, sneglar ibland på tv där cry baby går fast mest skriver jag i min egna bok jag har börjat skriva, har kommit en bit på börjar men än så länge är de mycket kvar att skriva. Ibland har jag svårt att skriva så då måste jag vänta tills jag får upp suget igen för att skriva därför går det inte så fort fram. Men jag vet ungefär vad den ska handla om de svåra är bara att fylla mellanrummen med prat och handlingar.

Kanske kan ge er en liten preview.

 

”Det är ett måste. Jag kan inte vända nu, detta är min enda utväg. På tre, ja på tre då gör jag det. Ett, bara två steg kvar. Tttvvå, jag vet inte om jag vågar. Nej jag måste, sagt är sagt! En tyst bekant viskning hörs ”Gör det inte.” ”Treee…” En svart skugga, det var det enda man hann se. Sedan föll bloddropparna långsamt ner på marken. ”


Okej mer får ni inte idag, måste återgå till skrivandet

 

I love when you touch me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0