No freaking way, ever!

FY skutton vilken tråkig kväll, det blev inte chav vs geeks utan vi skulle istället till The Hobbit med grabbarna från korridoren eftersom tjejerna skulle på en förbeställd fest. Och han som visste vägen dit hoppade av WAY TO SOON typ bara 5 min från campus, eftersom han sa att vi var nära och vi bara skulle ta en genväg HAHA han var bara pissenördig därför gick han av och fick 10 pers att följa efter honom. Sen var vi vilse ett tag och började gå till the hobbit efter hans gps karta på mobilen. Tja, det tog 1 timma att komma dit fy fan tur att jag hade bekvämma skor, var så kall, hungrig och trött när vi kom dit och sen så hade jag ju glömt mitt jälva legg hade bara mitt student id card som inte fungerade som tur var släppte vakten in oss annars hade jag gått dit i onördagn, vilket jag hade gjort ändå eftersom jag bara ville hem men inte kunde ta mig hem själv. VI var där i typ 30 min sen ville dom 2 andra tjejerna också åka hem så vi tog en taxi. Kom hem vid 12.30 uttmattad, hungrig och trött. Fan ska aldrig gå ut igen, inte med dom i alla fall!

 

You surly learn from your mistakes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0