Try to keep it down so nobody hears

Idag har jag varit på ikea omg vad stort de var typ som hela knalle, 4 våningar. Vi gick typ vilse när jag skulle hitta min kastruller och stekpannan. DOm hade en svensk mat avdeling väldigt liten där man kunde köpa lingonsylt, köttbullar, äppelpaj och vanlijsås ^^ mums åt precis en bit av det med lite kaffe. Var på ikea i ca 3 timmar var starving när jag kom hem hade inte ätit sedan kl 9. Nu ska hela min korridor ut till någon bar så ska la följa med idag eftersom jag inte gick igår var ju så trött. Ska nog börja göra iordning de ska tydligen vara något tema på baren chav vs geek men jag har inget av de som kan blir de så tar på mig något vanligt. Nej ska fixa mig tutu

 

I want to touch you right now, all over your body


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vad roligt med IKEA! :D Då får su äta lite riktig mat och inte bara en massa fish n' chips ;)

Vad roligt med en utekväll! Då lär du känna lite nytt folk med ju :) Du får skriva och berätta hur du hade det :D puss

2009-09-29 @ 11:14:12
Postat av: heidi

hehe.. kussen du har redan börjat bli en " silvstedt" haha.. använder engelska ord i din svenska text..

kramisar

2009-09-30 @ 13:58:32
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0