Jag behöver ha dig

Livet är inte rättvist. Ja de håller la de flesta med men jag måste bara få påpeka det, att livet inte är rättvist! Jag kan säga fullt ut att det finns väldigt, väldigt få personer som verkligen känner mig. Vet vem jag är, vem jag verkligen är? Vad som har hänt mig? Mitt liv har sedan 8 års åldern gått neråt med några uppförsbackar. Livet är ganska kasst säger jag. Men man ska la inte klaga allt för mycket och ta allt förgivet för nej det finns solstrålar som lyser på mig även i de mörkaste stunderna. Men nu vill jag klaga för jag har panik. Det bästaste som någonsin har hänt mig är min pojvän han litterärt räddade mig från mig själv kommer om 2 veckor att tas ifrån mig, ifrån min armar. NEJ! Jag gillar inte tanken bakom detta. NEJ. Det gör jag inte. Han får aldrig släppas ifrån mitt grepp men nu kommer han att göra de. FAN! Pga. att jag ska åka iväg och plugga på andra sidan vattnet i ett helt främmande land helt ensam! Visst alla säger att de kommer gå bra och att man ska se de positivt. Men se de ifrån min sida!

Hur skulle du känna om halva dig själv slets av ifrån din kropp?

Inte så bra vah?
Nej. Jag är bara massa rädd, att den ska förvinna eller gå vilse. Att jag ska förmultna i det främmade landet, ensam utan några andetag. Utan att veta när jag kan andas igen?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kan nog aldirg riktigt förstå hur du känner dig, men ungefär så känns det nu när Linda är borta ifrån mig. Jag saknar min bästa vän så mycket så så det gör ont ibland.

men tänk på att england inte är så långt borta och du kommer ju komma hit på loven och han kan hälsa på dig. Jag kommer garanterat att hälsa på! :D Kostar ju bara 64 kr fram och tillbaka! ;P haha

Jag kommer sakna dig så mycket när du åker. Jag finns alltid här för dig om det är något <3

2009-09-17 @ 21:50:10
Postat av: Anonym

Det var från Jennie om jag glömde skriva det ;) <3

2009-09-17 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0