Ying och Yang

3 veckor kvar exakt idag. Fan vad tiden går fort, nyss var de ju 5. Aja man får la ställa in sig på att snart bär det av inget mer att göra. Får fixa en lista på vad jag ska ta med har inte tänkt på det så mycket, men jag har en påse med saker jag MÅSTE ha med över typ mediciner lite plast tallrikar, bestik och sådant. Men jag ska göra mitt bästa för att se detta som en positiv grej att jag åker för tillfället har jag haft lite svårt för det men som mitt hjärta sa till mig " du ska se det som en rolig grej att få komma iväg och träffa nya människor och få göra någon som du själv tycker om, för allt kommer att gå bra". Tack, jag får lita på dina ord <3

Tränandet går la ganska så bra, tränar typ 3 gånger i veckan vilket jag själv tycker är rimligt och lagom för mig. Tänkte kanske dra dit idag.

På det senaste har alla min lördagar slutat i katastrof av olika anledningar men oftast startade av mig själv, jag orkar inte med mig själv! Men nu ska de bli nya tag, ska sluta upp med det där innan någotting...

Har haft 2 jätte konstiga nätter har vaknat upp med jätte värk i magen som om någon gjorde tusen nålar inuti min mage. Fast de konstiga är att jag inte är 100% säker på om jag har drömt de eller om det verkligen hände. Det har iaf gjort jätte ont. Hopas inte de händer igen.

Idag är det söndag, jag ska nog försöka läsa lite breaking dawn måste läsa ut den snart och kanske skriva lite och sedan gå ner och träna. Får se vad som händer men nu ska jag ringa ett samtal. Är inte så bra på uppdatera men ska försöka förbättra mig.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0