Some secrets should never be spoken

Yes, igår hade jag mitt sista exams för denna gången dock va provet svårare än ja trodde men hoppas de gick bra ändå. Så efter de tvätta jag och sen åkte ja o gymma för första gången på år ( typ 2 månader) o de kändes skönt hade lite ont när ja gick därifrån kanske tog i för mkt och idag känner jag mig lite ömmer. Men de va värt de ska nog försöka gå dit imon ska ha vilo dag idag iaf. Jag är iaf nu motiverad för beach 2010!!! Here i come!

 

Idag tja tänkte kanske åka ner till affären o köpa äpplecidervinäger, sägs vara bra för fettförbränning så ska prova de. Sen så ska ja la bara ta de lugnt. Igår börja ja följa The Vampire Diaries dom verkar bra har bara hunnit se 1 avsnitt än men ska kanske kolla lite fler idag. Och nya säsongen av Skins har börjat ååh va ja har längtat!

Ska checka lite externa hårddiska nu fundera på att köpa en sådan lätt men stort minne kan va gött o ha o kunna bära med sig istället för den fetsaken jag har nu ^^

 

Idag kommer bli en bra dag awiie!

Would you run away if I told you me secret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0