Yah, I know.

Meh

Redan tis och snart är dagen slut, inte mycket som försegår här. Nästa vecka har ja mid term exam i introduction to psychology hoppas de går brao. Sen lämna in en labraport och skit innan dess. Bara 11 dagar kvar tills ja är hemma igen:D längtar såå, ska bli skojsigt med 1 månads påsklov. Får fixa lite sakor när ja kommer hem, se till att ja kanske har ett sommarjobb och plugga lite granna och bara umgås med de bästa<3

Sen så längtar ja t o m tillbaka hit för då ska Emson o Bengi komma o hälsa på mig ska bli så skojsigt vi skulle kanske t o m till london, camden? haha fick ja reda på nyss jo men de kan bli kul plus att ja fyller ju fan år snart 21 år skit alltså ja börjar ju bli gammal, men man blir aldrig för gammal för presenter och paket :P

Nej nu ska ja till sängen och gibba lite Yoshi på min nds, har kommit lång och banorna e svåra som fan. 
Jag är glad även om jag börjar kl 9.00 imorgon haha.

Peace motherf*ckers!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0