Back in Southampton

Nu är ja tillbaka i UK, nytt boende, nytt läsår, nya människor, nya upplevelser! Imorgon börjar skolan ska bli kul och få lära sig något nytt, detta året gäller! För betygen så jag måste prestera bra!

2 Jobbiga dagar, lämna Borås och min älskling det är aldrig lätt och säga hejdå (för att inte ses på ett tag =11 veckor) vilket kommer bli rekod, undrar på om ja klarar det men det ska jag banne med. Kärleken övervinner allt<3

Har inret mitt rum idag så de känns lite mera hemtrevligt, en studio med kök,sovrum och toa/dusch lagom för en person. Dock kan ju är ljud isoleringen dålig hoppas ja kan sova i natt...

Har jätte ont i ryggen av någon konstig anledning, ska gå och fixa mitt gymkort imorgon så ja kan tag tag i tränandet, det ska bli intensiv hårdträning nu i 11 veckor! Ska komma i form! Hejdå fett hello muscles!

Nu ska jag nog sova har inte sovit bra på 2 dagar nu

 

Amor vincit omnia


Kommentarer
Postat av: Linda

du klarar det nina :) du är stark!

2010-10-06 @ 08:03:33
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Linda

och just det, kan man inte få se lite bilder på hur ditt rum ser ut :)

2010-10-06 @ 08:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0