Evolution goes hand in hand with change

Helgen är över, den va helt lugnt och mysig!

Ännu en vecka. Vädret här är underbart runt 20 grader på dagarna och solen skiner! Imorgon ska iväg på core fitness ska bli kul och sen är det lite skola!

Har börjat skriva ner mina favo dikter i en bok, det tar tid när det är över 50 st att skriva ner men har gjort ca 15 redan så ett par kvar! Skulle vara kul o publicera några någon dag!

Hoppas på få tillbaka motivationen att skriva min bok, har haft en paus över sommaren men har så svårt att skriva när ja inte är sugen på det. Så den kommer nog inte bli färdig än på ett tag, de får ta den tid det tar blir la bäst så! Men gud vad jag är sugen när den är klar o allt att få slå mig ner och läsa igenom min egna bok! SKulle inte de vara cooolt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0