It's so fluffy I want to dieee

Nu är hemresan bokad för julen 18 dec kommer jag hem, dock har ja inte beställt resan tillbaka vet inte riktig när ja ska åka så tar det sen. Längtar!!!

 

Har blivit lite sjuk, kanske beror på att ja inte har sovit så bra på 2 veckor. Så inget gym idag har försökt o plugga men det har inte gått så jätte bra har haft svårt att koncentrar mig av någon anledning. Sen gick jag och Bianca på bio åt Ben& Jerry's först o sen såg vi dumma mej, den va rolig 3 av 5!

Hihi jag längtar till våran absint kväll, ser fram emot den. Eller hur Bianca ^^

Nej nu blir det lite Smallville få se om man kan gymma imorgon hade varit skönt men inte bra o träna när man e sjuk.

 

I never knew love like this


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag saknar dig <3

Jag ska försöka hitta några dagar då jag kan komma och hälsa på dig :) Jag måste ju få se hur du har det och att alla är snälla mot dig.

2010-10-17 @ 09:32:33
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Nina

Saknar dig med<3

Jaaa de får du ta o göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0