Onagi

Helg, meh no big deal!

Var på aerobic klass idag och body conditoning redan kl 10.15 skulle igenligen gå bara på aerobic men stanna för den andra också de va intesivt men bra träning! ska nog gå igen.

Efter så va de ganska tråkigt dag, vissa dagar gå så segt bara och man känner verkligen av ensamheten. Jag saknar min Markus visst vi pratas vid varje dag men det är inte samma sak som att träffast o umgås. Jag saknar hans beröring, att bara får somna bredvid honom. Har så svårt att sova här borta.

Jag har ont i ryggen skulle sitta fint med massage.

Har inte så mycket att säga.

Ska försöka träna hårt och så fram till jul, hoppas på resultat!

Nu ska ja kolla vidare på vänner

You're my Link


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0