Remembering what you missed

Jag kanske inte säger det så ofta men du ska veta att du betyder nått för mig och att jag älskar dig. Skulle sakna dig om du inte fanns<3

 

Du vet vem du är och ta åt dig, du må vara flera stycken men just du har en plats i mitt hjärta...

 

Man kanske inte tänker, man kanske inte uppskattar det eller förstår hur mycket något/någon betyder för en förrän man saknar det. Och man tänker att klart att man får uppleva det igen men man vet aldrig när en sista kliv är.

 

Life is like a huge beach empty, clean, quite from birth. You never know who'll stubble across, who'd you run into, who'll walk by you without giving notice. Who'll fall so hard they leave a mark, change the structure of the land which may never recover. The breeze erases, cleans some things away however, some people leave footprints in the sand that never wash away and you'll never be the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0